Hop til indhold

Sundhedsstyrelsen skyder op

30. august 2020

Sundhedsstyrelsen synes ikke, at det er OK, at jeg, i en kommentar til endnu en af deres tåbeligheder, kalder dem “en flok forbandede mordere.” Og det er det selvfølgelig heller ikke.

Men det er trods alt stadig blot ord fra en magtesløs, umyndiggjort, rettighedsløs forælder og borger, uden talerør eller indflydelse. Jeg skrev det i protest over Sundhedsstyrelsens tildækning af regeringens løgnagtige skræmmekampagner, omskrivning af videnskabelige grundprincipper, medløberi, og opbakning til den planlagte tvangsimmunisering af den danske befolkning.

Den kommentar truede de selvfølgelig med at blokere mig for, og gav mig en advarsel. Det er vel også OK et eller andet sted i forhold til mord-anklagen. Bill Gates siger dog, at vi skal regne med 700.000 ofre som resultat af hans vaccine, så helt ved siden af er det måske ikke.

Men hvorfor er det derimod helt OK, at Sundhedsstyrelsen manipulerer og skræmmer befolkningen med en beviseligt ikke-eksisterende pandemi, for at få folk til at tage en hastigt sammenblandet kemikaliesuppe fra Bill Gates – som tilfældigvis også er vaccine-baron og hovedsponsor af WHO, den organisation som afgør, hvornår verdens befolkning skal vangsinjiceres med vacciner? Hvilket beriger Bill Gates og medicinalindustrien yderligere.

Hvorfor er det OK, at I i Sundhedstyrelsen omskriver lægevidenskabelige kendsgerninger og grundprincipper, og bilder befolkningen ind, at masker hjælper, og ikke længere dom bekendt svækker immunforsvaret, på trods af, at det ikke er sandt? Det strider imod alm. sund fornuft det I som myndighed pålægger den hårdt pressede befolkning. Maskerne er unødvendig undertrykkelse og angstskabende. I har alle muligheder for at stoppe dette vanvid, men gør det ikke. Hvorfor?

Hvorfor er det OK, at I først erklærer regeringens nedlukning som værende fuldstændig unødvendig, hvorefter I så pludselig vender rundt på en tallerken, og hopper med på historien om den ikke-eksisterende forkølelsesepidemi, som vi har hørt så meget om i medierne?

I tager del i et projekt, som har til hensigt at tvangsindsprøjte hele den raske befolkning, med en hastigt fremstillet vaccine, som vi ikke ved hvad indeholder. Tvangskanyler til en befolkning, som i 99.9% af tilfældene nemt klarer påståede virus og sygdom med eget immunforsvar. Hvor etisk korrekt er det lige?

I forråder videnskab og sund fornuft, ved ikke at påtale regeringens tåbelige skræmmekampagne om de mange smittede. Mange smittede er jo en god ting, når 99.9% ikke mærker noget til pågældende, usynlige sygdom, for så falder dødsraten yderligere. Og så er pandemien og tvangsgrundlaget pist væk. Hvorfor er I ikke interesserede i det?

Følger I bare ordrer fra jeres sponsorer i medicinalindustrien? Eller nyder i den magt, som I har fået, efter at vi alle er blevet umyndiggjort?

I er nu fortalere og støtter for den linje, som regeringen har lagt. Og den siger, at I har taget jer retten til at skyde hvad som helst ind i kroppen på mine små børn. I har erklæret, at I nu ejer min og mine børns kroppe, og kan gøre med dem som I vil og lyster. I kan tvangsfjerne os eller vore børn, og sende os i isolation eller katantænelejr.

Men hvad tror I inde på Sygdomsstyrelsen, at jeg har lyst til at gøre ved jer, når I forgriber jer på mine børn på denne måde? Hvad tror I selv en forælder vil gøre, når I med tvang vil skyde en nål med ukendte kemikalier og giftstoffer ind i armen på min søn?

Kan I forestille jer, hvad jeg og andre forældre kunne få lyst til at gøre ved jer, som I gør ved os og vores børn?

From → Artikler

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar